sobota, 17 grudnia 2011

Nadziewana papryka

W lodówce był filet z kurczaka, papryka, pieczarki i czosnek oraz tradycyjnie światło. Co z tego można zrobić? Sos do brązowego ryżu (w wersji beztłuszczowej) lub do makaronu sojowego (w wersji tłuszczowej). Papryki jednak wyglądały tak uroczo, że postanowiłam ich nie kroić lecz nadziać.

Składniki
2 papryki

1 filet z kurczaka

pół szklanki ugotowanego pęczaku

mały kawałek wędzonego boczku (5 dkg)
4 kapelusze pieczarek
1 łyżka oliwy

natka pietruszki

sól, pieprz, czosnek (1 ząbek)
2 plastry sera żółtego

Papryki umyłam, ścięłam przy samym czubku tak, aby można z powrotem przyłożyć, wyczyściłam w środku z nasion. Filet drobno posiekałam, dodałam boczek podsmażony z pieczarkami, pęczak oraz natkę, sól, pieprz, wyciśnięty czosnek. Wszystko wymieszałam i włożyłam do środka papryk, polałam oliwą, przykryłam serem żółtym, a następnie górną warstwą papryki. Wstawiłam do piekarnika na 50 minut.

1 komentarz: